دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم ساخته هومن سیدی

دانلود فیلم ایرانی جدید «جنگ جهانی سوم» کیفیت بلوری

دانلود رایگان فیلم جنگ جهانی سوم

دانلود رایگان فیلم جنگ جهانی سوم

6219861900472928
 
تومان

کانال ایتا فیلم تک

کانال روبیکا فیلم تک

اسامی بازیگران

محسن تنابنده , ندا جبراییلی ، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌ الله سیفی و حاتم مشمولی

خلاصه داستان 

من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم… / شکیب یک کارگر روز مزد بی خانمان است که هرگز نتوانسته با از دست دادن همسر و پسرش در زلزله سال‌ها پیش کنار بیاید. در طی چند سال گذشته، او با یک زن کر و لال، به نام لادن رابطه برقرار کرده است. محل ساخت و سازی که او امروز در آن کار می کند به لوکیشن فیلمی درباره جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم تبدیل می‌شود و در کمال تعجب به او یک نقش سینمایی، خانه و فرصتی داده می شود تا برای خود کسی باشد. وقتی لادن از این موضوع مطلع می شود، به محل کارش می آید و درخواست کمک می کند. نقشه شکیب برای مخفی کردن او به طرز غم انگیزی اشتباه از کار در می‌آید و موقعیت جدید و فرصت بی‌تکرار پیش آمده برای او را، با تهدید رو به رو می‌ کند.

جایزه ها:

ساخته هومن سیدی که به‌ عنوان نماینده ایران به آکادمی اسکار معرفی شده بود، بعد از حضور در جشنواره‌های جهانی «ونیز»، «توکیو»، «استکهلم» و «پالم اسپرینگز»، در بیستمین حضور جهانی اش در جشنواره فیلم «بلگراد» که در صربستان برگزار شد موفق به کسب سه جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و نقش اول مرد شد

در مراسم اختتامیه این جشنواره که دقایقی قبل به پایان رسید، جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (محسن تنابنده) به فیلم «جنگ جهانی سوم» رسید. با برگزاری اختتامیه، جمع جوایز بین المللی فیلم به ۹ جایزه رسید.

دانلود با کیفیت Blury

دانلود با کیفیت 1080 Hq

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 480