دانلود فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight با زیرنویس فارسی

فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight با دوبله فارسی

 فیلم The Dark Knight 2008

فیلم The Dark Knight 2008

تومان

کانال ایتا فیلم تک

خلاصه داستان : در فیلم شوالیه تاریکی 2008 یک جانی دیوانه به نام جوکر شهر گاتهام را به آشوب می‌کشد و همین باعث میشود بتمن وارد عمل شود؛ حالا او باید با غلبه بر تمام چالش‌هایی که جوکر پیش رویش قرار می‌دهد، آرامش را به شهر بازگرداند…

فیلم The Dark Knight 2008
فیلم شوالیه تاریکی محصول سال 2008 کشور آمریکا و انگلیس به کارگردانی کریستوفر نولان و نویسندگی داستان و فیلمنامه جاناتان نولان، کریستوفر نولان، دیوید اس. گویر که به صورت مشترکا نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی به نام شوالیه تاریکی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی که دومین فیلم از مجموعه سه گانه شوالیه تاریکی نیز محسوب می شود در تاریخ 4 ژوئیه 2008 با بودجه 185 میلیون دلاری توسط استدیو برادرن وارنر در بیش از 25 کشور دنیا به صورت همزمان به اکران عمومی رسید و باعث شد که مدیران دی سی کامیکس در آن سال از استقبال تماشاگران از این فیلم حیرت انگیز متعجب شوند.

فیلم The Dark Knight به کارگردانی کریستوفر نولان توانست با 140 روز اکران در سینماهای سراسر دنیا یک فروش و موفقیت تجاری بزرگ را برای کمپانی برادران وانر و دی سی کامیکس نیز به ارمغان آورد. این فیلم در مجموع توانست فروش 1.2 میلیارد دلاری را از اکران جهانی خود نیز به دست آورد.این فیلم سینمایی که با گذشت سالها هنوز هم یکی از موفق ترین سری فیلم های ساخته شده از فیلم های بتمن نیز شناخته میشود و امروز توانسته به واسطه استقبال گسترده مخاطبان در رده 250 فیلم برتر دنیا نیز قرار گیرد در آن هنرپیشگانی چون کریستین بیل، هیث لجر، ارون اکهارت، مگی جیلنهال، مایکل کین، گری اولدمن، مورگان فریمن و کیلین مورفی به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

سایر اطلاعات فیلم :
رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
نویسندگان : Jonathan Nolan, Christopher Nolan, David S. Goyer
مدت زمان : 146 دقیقه