دانلود فیلم باربی Barbie 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم باربی Barbie 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

فیلم باربی Barbie 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم باربی Barbie 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده

تومان

کانال ایتا فیلم تک

 

باربی 2023 رایگان با دوبله فارسی لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی باربی Barbie 2023 کامل با کیفیت عالی از وب سایت فیلم تک

دانلود فیلم کمدی Barbie 2023 “باربی ” با کیفیت 1080HQ, 1080p, 720p, 480p

درباره فیلم باربی 2023

فیلم سینمایی خارجی باربی (Barbie 2023) به کارگردانی Greta Gerwig و نویسندگی Greta Gerwig محصول کشور آمریکا و در سال 2023 ساخته شده است این فیلم در ژانر ماجراجویی, کمدی, فانتزی میباشد. از جمله بازیگران این فیلم میتوان به Margot Robbie, Ryan Gosling, Ncuti Gatwa اشاره کرد. شما میتوانید این فیلم را از وبسایت غرب تی وی دانلود کنید

خلاصه داستان:

باربی در سرزمین باربی زندگی می کند و سپس یک داستان اتفاق می افتد.

About Barbie 2023

Barbie lives in Barbie Land and then a story happens

اخبار فیلم:

فیلم با Barbie از نگاه کاربران Letterboxd هم به عنوان مورد انتظارترین فیلم سال 2023 انتخاب شد.

دانلود فیلم باربی Barbie 2023

توی یه برخورد اتفاقی با مارگو رابی، بهش گفتم من تقریبا هر کاری که شما (تیم بازیگری) نیاز داشته باشین رو انجام می‌دم چون من واقعا از این فیلم لذت می‌برم. اونا هم در مقابل بهم گفتن آیا می‌تونم نقش دریامرد رو توی این فیلم بازی کنم؟ منم گفتم آره، قطعا.

جان سینااو در ادامه افزود فکر می‌کند تماشاگران حسابی از این عنوان سینمایی لذت ببرند و بسیار غافل‌گیر خواهند شد. سینا همچنین گفت او حس می‌کند «فوق‌العاده خوش‌شانس» بوده که توانسته چنین نقشی را در فیلم به دست آورد.

در خلاصه داستان این فیلم می‌خوانیم «زندگی در باربی‌لند به معنی به سر بردن در یک فرم بی‌نقص و یک مکان بی‌نظیر است. البته مگر اینکه به بحران هویت دچار شده و یا یک کن (Ken) باشید».

فیلم Barbie توسط گرتا گرویگ؛ فیلمساز بسیار تحسین‌شده‌ای که آثاری همچون Lady Bird و Little Women را در کارنامه دارد، بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری نوآ بامباک نوشته، کارگردانی می‌شود.

کیت مک‌کینون، هری نف، اما مکی، اَنا کروز کین، شارون رونی، الکساندرا شیپ و دوآ لیپا در کنار مارگو رابی در نقش باربی‌های فیلم حضور دارند. سیمو لیو، اسکات ایوانز، کینگزلی بن‌ادیر و شوتی گتوا نیز در کنار رایان گاسلینگ نقش کن را بازی می‌کنند. ویل فرل، آمریکا فررا، آریانا گرینبلات و هلن میرن نیز از دیگر ستارگان فیلم باربی هستند.

فیلم باربی در تابستان امسال و به صورت دقیق در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.