دانلود رایگان فیلم بی نامی

دانلود فیلم سینمایی بی نامی با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay

فیلم ایرانی بی نامی محصول ۱۳۹۵ به کارگردانی علیرضا صمدی

فیلم سینمایی بی نامی

فیلم سینمایی بی نامی

تومان

کانال ایتا فیلم تک

کارگردان: علیرضا صمدی | ژانر: اجتماعی، خانوادگی، درام | سال تولید: 1395 | انتشار: 1402

مدت‌‌ زمان: 86 دقیقه | نوع فیلم: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | محصولی از کشور ایران | تهیه‎‌ کننده: مجید رضابالا

خلاصه داستان:
چند روز مانده به تولد چهل سالگی امیر، اتفاقاتی او را وارد بحران بزرگی می‌کند، بحرانی که او را به جستجو وا می‌دارد و…

بازیگران:
باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل‌افکارف، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان و…

(دانلود رایگان ویژه ایرانسل و همراه اول)

[کیفیت 1080p BluRay با حجم 5.93 گیگابایت ]

[کیفیت 1080p HQ با حجم 2.16 گیگابایت – 6.000 تومان]

[کیفیت 1080p با حجم 1.57 گیگابایت – 5.500 تومان]

[کیفیت 720p با حجم 822 مگابایت – 5.200 تومان]

[کیفیت 480p با حجم 575 مگابایت – 5.100 تومان]

درباره فیلم:
فیلم سینمایی بی نامی فیلمی اجتماعی، خانوادگی و درام به کارگردانی علیرضا صمدی است که در سال 1395 ساخته و در سال 1402 منتشر شد؛ تهیه‌کنندگی این فیلم را مجید رضابالا برعهده داشته و فیلمنامه آن را نیز علیرضا صمدی به نگارش درآورده است؛ فیلم بی نامی روایتگر داستان زن و شوهری است که سال‌ها پیش دانشجوی تئاتر بودند و با هم ازدواج می‌کنند و در یک کافی‌شاپ مشغول به کار می‌شوند، اما بر حسب اتفاق یکی از همکاران آن‌ها گم می‌شود. قهرمان قصه به بهانه یافتن او به دنبال خود در گذشته می‌گردد و سعی می‌کند از یک بحران خارج شود؛ علیرضا صمدی کارگردان و فیلمنامه‌‌نویس ایرانی متولد 24 اردیبهشت 1368 در تهران است که از سال 1387 فعالیت خود را با ساخت مستند و تیزر برای تلویزیون آغاز نمود؛ علیرضا صمدی فارغ‌ التحصیل ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است؛ او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است؛ صمدی در سال 1395 موفق به ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام بی‌ نامی با بازی باران کوثری و حسن معجونی شد که نگاه منتقدین را به خود جلب کرد؛ علیرضا صمدی در فیلم صحنه‌زنی نیز فعالیت کرده است؛ رولان بارت جایی از کتاب «سخن عاشق» آورده است: «عشاق به مارگزیده ها می مانند؛ رغبتی به سخن گفتن از فلاکت خود ندارند، مگر برای آنان که خود زخمیِ این چنین گزندی شده اند»؛ امیرِ بی نامی دچار همین گزند است؛ از همان ابتدا که متوجه غیبت آرمین می شود و حدس می زند آرمین به همان دلیلی که او بی‌قرار است، غیبش زده، با هیچ‌کس میل صحبت ندارد؛ آرمین رفته و او دارد زمین و زمان را می گردد برای پیدا کردنش و حرف زدن با او؛ این بی تابی از شبی شروع شد که یک حضور ناگهانی، امیر را مستاصل و آرمین را عابر خیابان ها کرد؛ حضور نغمه، که روزگاری با امیر عاشقی کرده و بعد رفته بود؛ نغمه بعد از سال ها می آید به کافه ای که امیر و آرمین در آن کار می کنند؛ یک‌راست آرمین می رود سراغش و بعد از گفت‌وگویی که کسی نمی داند راجع به چه بود، یادداشتی برای امیر می گذارد و باز می رود؛ آرمین پس از آن ملاقات بود که غیبش زد؛ یادداشت نغمه و لپ تاپ امیر را هم برد؛ این یعنی بردن تمام گذشته  امیر؛ گذشته ای که حضور ناگهان نغمه نشان داد برای امیر هنوز نگذشته و جاهای خالی بزرگی در زندگی اش مانده که باید با چیزهای مهمی راجع به گذشته پُرش کند؛ جاهای خالی ای که هر روز دارد فاصله  بین او و همسرش، ریحانه، را بیشتر می کند؛ علیرضا صمدی در بی نامی از یک گم گشتگی در زمان حرف می زند؛ حسن معجونی در نقش امیر خوب از عهده  نقش یک عاشق گم گشته برمی آید؛ او چنان در خود فرو می رود که دیگر هیچ‌جا نیست؛ نه کنار پدر رو به مرگش و نه کنار همسرش، و نه هیچ کس دیگر؛ چنان در گذشته گیر افتاده که دیگر شب تولدش هم نمی تواند برای آینده اش آرزو کند؛ لحظه ای در گذشته اش بوده که همه چیز خراب شده و باقی روزهایش شده کش آمدن آن لحظه؛ آن‌چه از آینده پیش رو دارد، یک تصویر تار و بی آرزوست؛ باران کوثری در نقش ریحانه زنی باورپذیر را بازی می کند که در انتظار تصمیم مرد مقابلش است؛ در شرایطی که سرزده آمدن یک نفر سوم، واژه های مشترکش با امیر را هر روز کمتر می کند تا کار به آن‌جا می رسد که سرآخر او امیر را در نقطه  تصمیم گیری می گذارد؛ به او می گوید دیگر نمی تواند نامی برای آن چیزی که بینشان می گذرد، بگذارد؛ تلاش می کند به امیر بفهماند، می فهمد گذشته گاهی با خودش چیزی می آورد که همان چیز نمی گذارد بگذرد، و تصمیم را به امیر محول می کند؛ اینکه با ریحانه بماند، یا در کابوسی ناتمام با رویای نغمه بماند؛ ریحانه این‌ها را می گوید و از صحنه خارج می شود؛ امیر باید انتخاب کند؛ بماند تا ریحانه بتواند از میان تاریکی پیدایش کند و به زندگی بازگردد یا بعد از خاموش کردن چراغ های خانه، برای همیشه در تاریکی گم شود؛ با ریحانه حرف بزند، یا هم‌چنان مارگزیده ای باشد که نمی خواهد از سوزش گزندش با کسی حرف بزند؛ فیلم سینمایی بی نامی از تاریخ 21 آذر 1397 توسط موسسه سینمایی راه عرفان در سینماهای سراسر کشور به‌ صورت عمومی اکران شده است